Rabu, Mei 20, 2009

Aii Senangnya Dalam Ati... :)

Seronok nye beta...hahahaha! problem solve.. So sesape yang menziarah blog merapu ni sekurang2nya buleh la enjoy lagu-lagu dari peti nyanyi tu..hahahaha! nak lagu rancak, lagu slow, lagu sedey, lagu jiwang, lagu taubat... sume ade... nak tambah lagi pun buleh...tertakluk pada terma dan syarat. syaratnya kalo lagu tu ade dalam stok ler..kuakuakua...

Missy, program cuti sekolah ko melawat zoo negara ke..? hehehhe... Aku pun rasa nak bawak budak2 tak sekolah dan pra sekolah ke situ jugak.. bile? bile-bile ler.. (jawapan budak pra sekolah kat umah aku nih..hahhaha)



yang nyata menjadi mimpi...

3 ulasan:

  1. har har har...
    tula... plan abah aku ler tu...
    adik bongsu aku x penah g zoo negara.. walaupun da besor... kenala jugak qada'.hahaha. bwk le pegi bebudak tu... mahal dah skang ni tiket... adult rm 15.kids rm 6.00... kumpul duit heh... parking rm 4.train rm 3 sorang.lu kirala sendiri... daisy... hahaha

    BalasPadam
  2. lupa...
    tahniah sbb problem solved... hehhe... lg pun..
    aku xde kuasa pnuh nak kontrol blog nih..

    BalasPadam
  3. mahal kan tiket? tapi kalo nak wat beli rumput bagi badak makan aku tak kisah la hahahha... aku ni baca blog nak bagi rileks minda.. nih dengar lagu separuh2 serabut aku weh.. hahaha... naktaknak kene cari solution jugak la..
    ~daisy~

    BalasPadam

Anda nak komen? Komenlah dengan penuh sopan-santun dan bertatasusila ye seperti masyarakat yang bertamadun...:) Orang berbudi, kita berbahasa, orang memberi, terima kasih la ye :D