Khamis, Jun 18, 2009

Ekelehh... sedey la pulak..isk.. :'(

Dah lama aku tak tengok citer Korea... Bile aku tengok citer A Love to Kill ni, jadik sedey la pulak... aku tak kisah kalo sad ending sebab kalo tengok citer happy je pon boring jugak kan... tapi bior le realistik sket... ni yang aku tensen nih.. actor hensem dah cukup, actress pon boleh tahan kiut, story line pon not bad, pendek kata memang dah best la citer ni... aku pon semangat la menengoknye... tapi ending citer bodo sket la.. alamak... apsal aa? aa? aa? nasib baik ko hensem, Rain... kalo tak aku kutuk giler..muekekkekekekk... betui tak tukang karut? tukang karut KuNaNg kUnAnG pun setuju..hahhahha!



yang nyata menjadi mimpi...

2 ulasan:

  1. ko nih... don't judge a book by its cover babe.samarata aaa... ade plak kalau ensem x nak kutuk... kalau x ensem nsk kutuk abis aaa...?hahaha.jgn bias tawww...btw... cite sarange bianata aka sorry,i luv u.Jauuuuh lebih sedey... my fren tengok cite tuh dkat 10 kali daisy... punyala fanatik... hahaha

    BalasPadam
  2. hahaha... betui le... sebab hensem,sejuk je ati memandang...tak jadi nak komen lebih2..hahahha :D ending citer sedeh tu tak le problem.. biasak la kan.. takkan sume citer happy ending.. nak tengok happy ending tgk hindustan la kan... tapi aku frust sebab ending citer ni merapu sket.. aku tak nampak masalah pon kalo depa nk togeher-gether...ekeleh.. seksa diri wat pe...tensen aku
    ~daisy~

    BalasPadam

Anda nak komen? Komenlah dengan penuh sopan-santun dan bertatasusila ye seperti masyarakat yang bertamadun...:) Orang berbudi, kita berbahasa, orang memberi, terima kasih la ye :D