Selasa, April 07, 2009

Dilema Seorang Dara Idaman Malaya –Part 2




Bila kita BERCAKAP DENGAN FAKTA untuk menegakkan hak kita… org kata NAK TUNJUK PANDAILA TU…
Bila kita IKUT JE TELUNJUK ORG, takut nak menegakkan hak kita… org kata BOLEH MAKAN LA DIA NI… BULI LAGI….
Bila kita PEGI KENDURI KAWIN KENGKAWAN, org asyik dok Tanya HANG BILA LAGI?DAH BERKARAT DAH… (sabo jelah)
Bila kita TAK PEGI KENDURI KAWIN KENGKAWAN ,org dok cakap,SAMPAI HATI HANG TAK DATANG MASA AKU KAWIN…HANG KENDURI NNT AKU X NAK MAI… ( sabo jelah lagi…)
Bila kita BALAS SMS boifren lama, takut KENA SERANG dek BINI kawan tu
Bila kita TAK BALAS SMS boifren lama dituduhnya kita, MASIH BERDENDAMLA tu
Bila kita PERAMAH , kita dikatanya PATUTLA X KAWIN2,SOSIAL SGT (x baik tau... tuduh2 kalau x kenal betul2...)
Bila kita PENDIAM ,kita dikatanya PATUTLA X KAWIN2 , DALAM mulut ade EMAS... X RETI BERSOSIAL

Serba salah jadi Perempuan Idaman Malaya ni kan? Hehehe...



Born To Be Me...


4 ulasan:

  1. Aku rasa nak bg jek sesapa yg sepatutnye dlm dewan td. Huhuhuhu muak aku ngan muka2 tu sume!

    BalasPadam
  2. ih..ih..ih... bleh migrain macam nih..:D Dunia dah maju... zaman dah berubah hehehe... Perempuan Idaman Malaya sekarang pun dah berubah..:D

    ~Daisy~

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. hehehe...
    aku pun sama tanpa nama... muak dgn muka depa kat dewan tu... balik2 depa yg betui... kita yg dok kat bwh ni... lama2 dok bwh tapak kaki depa... dah x leh bersuara... mcm tahanan kat ISA pun ada.Kita doa je agar org yg slalu tindas org ni diberikan petunjuk dan balasan yg setimpal dari ALLAH... mudah2an.(Berkat Hari Jumaat Nih).hehe.

    daisy : zaman dah berubah,sbb tu la kena perempuan idaman malaya pun kena guna otak dia yg memang sedia bijak tu... hehehe.
    Daisy... sorry lama x login... byk kije n nak kena wat preparation utk pertandingan tu... semua menaruh harapan yg tinggi kat gua yg x cukup ilmu ni.. seram gua.hahaha. doakan gua ye best bud!

    BalasPadam

Anda nak komen? Komenlah dengan penuh sopan-santun dan bertatasusila ye seperti masyarakat yang bertamadun...:) Orang berbudi, kita berbahasa, orang memberi, terima kasih la ye :D